Sunday, February 1, 2015

 
 

Hi girls,
And if we talk swimsuit today? I know what you are thinking. She's crazy to post a swimsuit by the beginning of February. And I tell you: NO! Think again! The longer you wait by choosing your swimsuit, the less time you will have. Summer is coming faster and faster. Hopefully, I've already found my swimsuit at
www.bikiniswimwearaztec.com . The price is about 35 euros and the quality is top. On the website there are several models and colors. Visite now the Website of Audrey www.bikiniswimwearaztec.com
to get your swimsuit for 2015. She has also an account on instagram (you can find the link directly from my instagram account "sissihope"). I hope you find what you're looking for hi hi hi I will present more photos in a few months after my planned trip in April. See you soon my darling;-)
Kisses Kisses
____________________________________
 
Salut les filles,
Et si aujourd’hui, on parlait de maillot de bain ? Je sais ce que vous vous dites. Elle est folle de nous présenter un maillot de bain le 1er février. Et non. Détrompez vous ! Plus vous attendez l’été pour chercher votre maillot de bain moins de choix vous aurez pour trouver celui qui vous correspond le mieux et surtout qui vous plait. Moi, j’ai trouvé mon maillot de bain chez www.bikiniswimwearaztec.com . Il ne coûte que 35 euros et il est de très bonne qualité. Sur le site internet il y a plusieurs models et couleurs. Profitez de chercher votre maillot de bain 2015 dès maintenant sur le site internet de la belle Audrey www.bikiniswimwearaztec.com
Elle a également un compte sur instagram (voir le lien directement depuis mon compte instagram « sissihope »). J’espère que vous trouverez votre bonheur hi hi hi Je vous présenterai plus de photos dans quelques mois, après mon voyage prévu en avril prochain. A bientôt mes chouchous ;-)
Bisous bisous



11 comments:

  1. wow its so beautiful
    Just what i need,its so hot here
    kisses

    ReplyDelete
  2. j'adore les couleurs de ce maillot de bain, ça y'est, j'ai déjà envie d'être sur la plage!

    ReplyDelete
  3. Woow Amazing bikini!!

    thefashionwings.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. You have chosen an amazing bikini, dear. I was so hoping to see you modeling it here. Just the thought of it is so exciting :)

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  5. The bikini looks super cute!

    xx glamdevils.com / miradevils.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Il est magnifique j'adore ces couleurs tu va rayonner cet été :)
    des bisous
    Laurie
    http://withstyleandchicblog.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  7. Wow! They're all so pretty! Love it! Great post!

    http://ovationspas.com

    ReplyDelete
  8. wow, love it! those colors are amazing :D xoxo

    ReplyDelete
  9. I'm in love :D <3 <3 <3

    xxx

    Deborah,

    www.thegoldmoustache.com

    ReplyDelete