Tuesday, 23 June 2015

 
 
 
Hi girls,
This article is for you girls.
I decided to publish the photos of my photo shooting from Mauritius.
At this paradise, I had only one desire and that was to wear this beautiful swimsuit from bikiniswimwearaztec  :-) I'm very happy to have it ... I invite you to visit their website as they have beautiful swimwear ...

xOxO
 
_____________________________
 
Salut les filles,
Cet article est pour vous les filles.
J'ai décidé de publier les photos de mon shooting photo prises à l'Ile-Maurice.
Au paradis, j'avais une seule envie, et c'était de porter ce magnifique maillot de bains de chez bikiniswimwearaztec :-) Je suis très heureuse de l'avoir... Je vous invite à consulter leur site internet car ils ont de très beaux maillots de bains...
Bisous bisous
 
 
 
Swimsuit:   www.bikiniswimwearaztec.com 


19 comments:

  1. Very beautiful bikini and gorgeous, sexy you, dear!!! Your body is so exciting :) Lovely lady!! xoxo

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  2. thank you for commenting my blog!
    I love your bikini as well!

    x Rubylixious
    http://xrubylixious.blogspot.de

    ReplyDelete
  3. You look amazing. Love your cute bikini!

    ReplyDelete
  4. beautiful pattern! makes me miss the beach already :)

    ReplyDelete
  5. Love this pattern!
    xx

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  6. Magnifique le maillot! Et j'adore la flzur dans les cheveux!

    ReplyDelete
  7. C'est le meilleur maillot de bain!

    ReplyDelete