Sunday, January 3, 2016

L O O K S

H A P P Y   N E W   Y E A R  ! ! !
 

 
Hello everyone.

I wish you all a Happy New Year 2016! Let this year be the best for you ... For my part, this year promises to be very special ...

For my first look, I decided to wear my new leggings from Tiltedfriday and my new cap from kissknits. I invite you to take a look on their website (I hope you will find what you are looking for)! :-)
 
 
I also wanted to thank especially my darling who always takes time to make these pictures. Many thanks... And also thank you! The faithful and less faithful who follow me on my blog for the past 3 years ... And yes, I started this blog in January 2013. Thank you for your visits and your comments that you take the time to let me.
That's now ... I hope you like this outfit .
xoxo
________________________________
 
 
 Coucou tout le monde.
 
Je vous souhaite à tous une très bonne année 2016! Que cette année vous soit une des meilleures... Pour ma part, cette année s'annonce très spéciale...
 
Pour mon premier look, j'ai décidé de porter mon nouveau leggings de chez Tiltedfriday et mon nouveau bonnet de chez kissknits . Je vous invite à faire un tour sur leur site internet ( en espérant que vous aussi vous trouverez votre bonheur) ! :-)
 
Je tenais également à remercier tout particulièrement mon chéri qui prend toujours du temps pour faire ces quelques photos. Mille mercis... Et puis merci aussi à vous ! Les fidèles et les moins fidèles qui me suivent sur mon blog depuis déjà 3 ans... Et oui, j'ai commencé ce blog en janvier 2013. Merci pour vos visites et vos commentaires que vous prenez le temps de me laisser.
 
Voilà voilà... J'espère que cette tenue vous plait.
Bisous bisous

 
 
I was wearing:
 
leggingsTiltedfriday
capkissknits 
shoes: UGG (Zurich)
bag: JJB BENSON (Zurich)

34 comments:

  1. hey sweet style !!! love it.

    follow my blog and leave me your bloglinks. I follow back.
    My Blog

    Freebies for your blog


    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Style up your Blog |
    Advertise your Blog |
    Stay Gold

    ReplyDelete
  2. Lovely outfit, cap looks wonderful :)xx

    gingerebelq.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. So adorable in your pretty hat, dear! Lovely lady :) kisses

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  4. Such a great look to start the New Year off!
    -Beth
    www.bandgsparrow.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Happy New Year!
    Nice post! Love your style!!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. happy new year
    Love your jacket and that cap!!!

    Have a lovely week
    Stay in touch
    xoxo

    P.s New post in my blog

    ReplyDelete
  7. Amazing outfit! Beautiful bag
    xoxo
    http://fashionsecretsofaprettygirl.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Coucou ma jolie, je te souhaite une excellente année 2016, que l'amour, la santé, la réussite et le bonheur soient au rendez-vous.
    J'espère que tu vas bien ?
    Ta tenue est jolie comme tout, j'adore ton petit bonnet. Toutes mes félicitations pour les 3 ans de ton blog. Bisous :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bonne année ma belle:-)
      Et mille mercis pour tes commentaires :-) gros bisous <3

      Delete
  9. loving your look, you look great! Wishing you a very happy new year!

    lifeisashoe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy new year. Thank you very much for your comment :-)

      Delete
  10. you look so cute and pretty! I really like that beanie...and your leggings are really cool.

    Happy 2016!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. You look amazing ! Happy new year :)
    please follow my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  12. Happy new year to you! I wish you all the best! I'm so in love with your hat :)

    Check out my blog if you want: theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    ReplyDelete
  13. Love this look, so cute! Happy New year

    kisses Adela Acanski

    ReplyDelete