Sunday, January 15, 2017

L O O K S

N e w   l o o k   f o r   2 0 1 7  !


Hi girls,
I hope you have a good weekend.
The last couple of weeks I was really busy and not able to post a lot. But now I have more time to dedicate to my blog.

Today's outfit is a style I love. It's chic "Parisian" Style that is very casual.
I hope you will like it!

Good Sunday my love!
XOXO

____________________________________________________


Coucou les filles,
J'espère que vous passez un bon week-end.
Je n'ai pas été trop présente ces temps car j'étais en plein examen mais maintenant j'ai plus de temps à consacrer à mon blog.

La tenue d'aujourd'hui est un style que j'adore. C'est chic à la parisenne mais également très décontractée. J'espère que vous aimerez!

Bon dimanche mes amours!
Bisous bisous


I was wearing:

Shoes & sweater: Tommy Hilfiger (New York & San Francisco)
Faux fur coat: Zara (Zurich)
Hat: Benetton (Zurich)
Bag: Maison Mollerus (Zurich)

14 comments: